Nowości

IT – poczta elektroniczna

27 października, 2022

InsERT – wersja 42 !!!

21 października, 2022

InsERT – zakończenie sprzedaży mikroSUBIEKT

25 sierpnia, 2022

Bezpieczeństwo IT

6 lipca, 2022

InsERT – wersja 41 !!!

22 czerwca, 2022

InsERT – zostań PRO!

31 maja, 2022

Comarch – zmiany w wersjach

Nowości i zmiany w wersjach programów Comarch

Zmiany w nowej wersji Comarch ERP Optima związane z przepisami:

    • Wprowadzono nowe funkcje związane z pakietem VAT e-commerce. Zmiany obejmują nowe stawki VAT dla kontrahentów unijnych, kartę kontrahenta oraz pozycje cennika, synchronizację z Comarch e-Sklep, jak również sposób wystawiania Faktur Sprzedaży w module Handel oraz ewidencjonowania dokumentów w Rejestrze VAT sprzedaży.
    • Dostosowano deklaracje ZUS ZUA i ZUS ZZA do nowych wzorów obowiązujących od 16 maja 2021 r.
    • Dodano możliwość wysyłki do systemu e‑Deklaracje deklaracji PIT-8AR i PIT-4R obowiązujących za rok 2021.
    • Dostosowano wydruki Zaświadczenia płatnika składek Z-3/ Z-3a/ Z-3b do nowych wzorów opublikowanych na stronie zus.pl.
    • Dodano możliwość utworzenia i wysyłki deklaracji dotyczącej opłaty od środków spożywczych wg wzorku CUK(2).
    Nowości Comarch ERP Optima 2021.5.1, które zasługują na szczególną uwagę:
    • Wprowadzono mechanizm sugerujący użytkownikowi które dokumenty wystawiane w programie ręcznie mogą być generowane automatycznie za pomocą funkcji faktur cyklicznych.
    • Dodano możliwość uwarunkowania księgowania dokumentów według wskazanych kodów JPK_V7.
    • Udostępniono możliwość seryjnego importu rachunków bankowych dla zaznaczonych kontrahentów z Wykazu podatników VAT.
    • Dodano powiadomienia dla pracowników Biur Rachunkowych o wiadomościach od Klientów, które zostały przesłane na portal iKsięgowość24.
    • Umożliwiono przenoszenie do Rejestru VAT dokumentów z modułu Handel łącznie z powiązanymi dokumentami z Biblioteki dokumentów.
    • Wprowadzono funkcje kontrolujące poprawność danych wysyłanych do Comarch e-Sklep.
    • Dodano nowe wydruki Eko paragonów i zwrotów do paragonów.
    • Wprowadzono możliwość seryjnej fiskalizacji dokumentów.
    • Umożliwiono naliczanie limitu urlopu wypoczynkowego dla pracowników młodocianych.
    • Dodano możliwość wyliczania stażu pracy z wyłączeniem pokrywających się okresów nauki i zatrudnienia.
    • Umożliwiono naliczanie własnych elementów będących przychodem z tytułu PPK dla umów cywilnoprawnych.
    Nowości Comarch HRM 2021.5.1, które zasługują na szczególną uwagę:
    • Wprowadzono liczne zmiany na planie i czasie pracy:
      • na planie pracy dodano informację o normie kodeksowej w danym okresie rozliczeniowym,
      • informacja o normie, czasie zaplanowanym i przepracowanym jest prezentowana dla całego okresu rozliczeniowego jak i danego miesiąca,
      • dodano podsumowanie ilości pracowników pracujących oraz nieobecnych wraz ze szczegółami,
      • wyodrębniono kolorystycznie dni z delegacją, szkoleniem oraz odbiorem nadgodzin,
      • wprowadzono zmiany ergonomiczne i optymalizujące korzystanie z kalendarzy.
    • Wprowadzono możliwość planowania i zatwierdzenia urlopów pracowników młodocianych zgodnie z przyznanym limitem.
    Wprowadzono następujące funkcje poszerzające integrację z ERP 4.0:
    • Analizach BI w Kadrach i Płacach rozwinięto obszary tj. historia zatrudnieniarodzina, czas pracy w podziale na projekty. Obszar Handel został rozwinięty m.in. o raporty dotyczące zamienników towarówśrednich cenystałych cenyprzeliczania jednostek pomocniczych. Pojawiły się również nowości w obszarze Magazyny, m.in. stany magazynowe z uwzględnieniem recepturjednostki pomocniczerezerwacje ze stanami magazynowymi. Sumarycznie dodano 17 nowych raportów standardowych, 14 wymiarów i 10 miar.

Kolejne wpisy

27 października, 2022

IT – poczta elektroniczna

Poczta elektroniczna ( e- mail lub e-mail ) - informacje wyświetlane a prawdziwe.
21 października, 2022

InsERT – wersja 42 !!!

Nowości i zmiany w wersjach programów InsERT
25 sierpnia, 2022

InsERT – zakończenie sprzedaży mikroSUBIEKT

Z dniem 30 września 2022 kończymy sprzedaż programu mikroSubiekt. Ewentualne aktualizacje będą ukazywać się jedynie do końca roku. Obecni użytkownicy systemu wciąż mogą bezpłatnie przejść na najnowszą wersję Subiekta 123.
16 lipca, 2022

Firma Connexo – została oficjalnie punktem serwisowym programów InsERT!

Zmiana statusu - punkt serwisowy insert oraz punkt sprzedaży insert !
6 lipca, 2022

Bezpieczeństwo IT

Cyberbezpieczeństwo – 5 wskazówek dla małych i średnich przedsiębiorstw
22 czerwca, 2022

InsERT – wersja 41 !!!

Nowości i zmiany w wersjach programów InsERT
31 maja, 2022

InsERT – zostań PRO!

Nowości i zmiany w wersjach programów InsERT
6 grudnia, 2021

Baselinker – Asystent pakowania – wprowadzenie

Asystent pakowania systemu BaseLinker to moduł wspierający proces zbierania i pakowania zamówień. Jego głównym celem jest pomoc przy kompletowaniu zamówień, zmniejszenie liczby pomyłek przy pakowaniu oraz przyspieszenie całego procesu poprzez zastosowanie akcji automatycznych.
27 listopada, 2021

Ransomware Recovery

NAKIVO Backup & Replication is a comprehensive data protection solution that makes recovery after a ransomware attack possible without data loss
24 listopada, 2021

Promocja Black Week: drugi produkt gratis

Promocja Black Week: drugi produkt gratis.