Przejdź na Nexo
InsERT nexo to innowacyjna linia programów, ułatwiająca zarządzanie małą i średnią firmą. W jej skład wchodzą:
- Subiekt nexo (system sprzedaży),
- Rachmistrz nexo (prowadzenie księgi przychodów i rozchodów oraz ewidencji podatku zryczałtowanego),
- Rewizor nexo (system finansowo-księgowy),
- Gratyfikant nexo (system kadrowo-płacowy),
- Gestor nexo (system zarządzania relacjami z klientami),
- Biuro nexo (system wspomagający pracę biura rachunkowego).
Nexo
Dlaczego warto
InsERT nexo usprawnia funkcjonowanie firmy i gwarantuje większą wygodę użytkowania. Nowoczesne rozwiązania interfejsowe oraz bogata funkcjonalność programów sprawiają, że prowadzenie biznesu staje się prostsze i bardziej efektywne.
- Elastyczny interfejs
Programy można łatwo dostosować do preferencji poszczególnych pracowników, dzięki czemu użytkownik widzi wyłącznie te moduły i dane, z których korzysta w swojej pracy. Formatki wybranych dokumentów można dostosować do własnych potrzeb określając, które pola są ważne i mają być widoczne, a które nie są niezbędne i można je ukryć.
- Unikalna nawigacja
Uruchamianie modułów, dodawanie nowych dokumentów i wywoływanie wybranych funkcji stało się prostsze niż kiedykolwiek. Oprócz klasycznych rozwiązań, użytkownik może skorzystać z zawsze dostępnej wyszukiwarki poleceń, tworzyć własne zestawy „ulubionych” poleceń lub korzystać z mnemoników dokumentów.
- Harmonijna integracja
Poszczególne systemy, wchodzące w skład linii InsERT nexo, mogą zostać połączone w multiprogram, dzięki czemu użytkownik otrzymuje jeden wspólny system z dobrze dopasowanymi modułami połączonych programów. Tym sposobem handlowiec obsługujący klientów uruchamia i pracuje na jednym systemie łączącym Subiekta nexo i Gestora nexo, a osoba obsługująca zakupy handlowe wraz z ujęciem ich w księgowości może pracować na Subiekcie nexo połączonym z Rachmistrzem nexo.
- Współpraca z księgowością
Dokumenty z Subiekta nexo i Gratyfikanta nexo mogą być przekazywane do księgowości korzystającej z Rachmistrza nexo lub Rewizora nexo za pośrednictwem nowoczesnej, bezpiecznej i dwustronnej komunikacji online. Handlowiec wysyła fakturę wystawioną w Subiekcie nexo do chmury, z której księgowy pobiera ją do Rachmistrza nexo lub Rewizora nexo. Po obróbce księgowej dokumentu, informacje zwrotne są wysyłane do Subiekta nexo, dzięki czemu handlowiec zawsze zna status księgowy dokumentu. Cały proces jest w znacznym stopniu zautomatyzowany, a wysyłka dokumentów spełnia wymogi RODO w zakresie przetwarzania danych osobowych.
- InsERT mobile
InsERT mobile to aplikacja, dzięki której obsługa klientów w terenie staje się sprawniejsza i efektywniejsza. Korzystający z niej użytkownicy otrzymają również powiadomienia związane z ważnymi informacjami, takimi jak publikacja nowej wersji programów czy istotne zmiany prawne.
- Korzystanie z pomocy
Specjalny moduł umożliwia łatwe wyszukanie praktycznych porad i wskazówek na temat programów. Po wpisaniu hasła do wyszukiwarki wyświetlą się poświęcone mu materiały online (linki do wątków na forach użytkowników, filmików instruktażowych na YouTube, artykułów e-Pomocy) oraz offline (podpowiedzi zapisane w programie).
- Wyszukiwanie danych
Dostępna w każdym momencie wyszukiwarka pozwala błyskawicznie odnaleźć konkretny dokument lub kartotekę w całym InsERT nexo. Wyszukiwać można po całych słowach (np. dezodorant), fragmentach słów (np. dezo), całych frazach (np. Forever dezodorant 100 ml) lub wymuszać dosłowne traktowanie słowa za pomocą cudzysłowów. Przydatna jest również możliwość korzystania z operatorów wymuszających wystąpienie (+) lub wykluczających wystąpienie słowa w wynikach wyszukiwania.
- Praca zdalna/oddziałowa w ramach licencji podstawowej
W jednym czasie można używać programu do przetwarzania danych firmy – również poza jej siedzibą – na tylu stanowiskach, ile obejmuje licencja.
- Przenoszenie danych
Możliwość kontynuowania pracy rozpoczętej w innym systemie*.
*W przypadku połączenia z Sello, po przejściu z InsERT GT na InsERT nexo należy utworzyć nową bazę dla Sello, a następnie zsynchronizować z nią towary zmigrowane do nexo.
Subiekt nexo zapewnia obsługę wszystkich typów dokumentów handlowych (szczególną zaletą jest zaawansowany system zamówień) i sprawne zarządzanie gospodarką magazynową. Posiada rozbudowaną część finansową, dzięki której możliwe jest m.in. wykonywanie operacji kasowych, bankowych czy tworzenie raportów kasowych. Moduły rozliczeniowe umożliwiają ewidencjonowanie rozrachunków, działań windykacyjnych i tabeli kursów walut. Kartotekowa część systemu pozwala prowadzić zaawansowaną ewidencję asortymentu, klientów, urządzeń zewnętrznych, instytucji, wspólników i pracowników.
Subiekt to od lat najczęściej wybierana przez polskich przedsiębiorców marka systemu sprzedaży. Subiekt nexo jest kolejną wersją tego popularnego programu. Został zaprojektowany ze szczególną dbałością o wygodę użytkownika, dzięki czemu prowadzenie biznesu staje się prostsze.
Subiekt nexo jest częścią InsERT nexo – zintegrowanego pakietu, w którego skład wchodzą również systemy księgowe: Rachmistrz nexo (księga przychodów i rozchodów oraz ewidencja podatku zryczałtowanego) i Rewizor nexo (pełna księgowość).
Najważniejsze możliwości Subiekta nexo:
- pełna obsługa wszystkich typów dokumentów handlowych i magazynowych;
- pełny rozdział dokumentów magazynowych i handlowych, pojedyncze lub zbiorcze generowanie faktur do dokumentów WZ; korekty dokumentów magazynowych; automatyczne generowanie dokumentu WZ do faktury; faktura pro forma; faktura sprzedaży z wielu magazynów;
- rozbudowany system zamówień – każda pozycja dokumentu może mieć indywidualny termin realizacji, również wcześniejszy niż termin realizacji całego dokumentu;
- kartoteka asortymentu – towarów, usług, kompletów i opakowań zwrotnych; działy sprzedaży w kartotece;
- kartoteka klientów obejmująca również informacje typu CRM;
- prowadzenie elastycznej polityki cenowej – możliwość przypisywania zdefiniowanych cenników do poszczególnych klientów; cena, domyślny i maksymalny rabat pozycji cennika mogą być określane w zależności od jednostki miary i wysokości progu sprzedaży;
- obsługa przedpłat, płatności kartą, płatności za pobraniem, sprzedaży kredytowanej, cesji na innego płatnika, zaliczek pracowników na zakup;
- kompleksowa obsługa kasy z rejestrowaniem operacji gotówkowych i bezgotówkowych (płatności kartą płatniczą, bony), operacje kasowe z odłożonym skutkiem (niewykonane);
- rozbudowana obsługa rachunków bankowych (przelewy standardowe, do ZUS, podatkowe, operacje na rachunku, opłaty prowizyjne, wyciągi); obsługa bankowości elektronicznej za pomocą wymiany plików, a także online (wybrane banki);
- prowadzenie rozrachunków (należności i zobowiązań), rozliczenia wielowalutowe, wezwania do zapłaty, noty odsetkowe;
- rozbudowana obsługa urządzeń zewnętrznych (kasy fiskalne, drukarki fiskalne, wagi etykietujące, czytniki kodów kreskowych);
- automatyczna synchronizacja zmian asortymentu w kartotece i urządzeniach zewnętrznych;
- pełna integracja z systemami finansowo-księgowymi: Rachmistrz nexo i Rewizor nexo.
Obsługa RODO:
- cele i zgody na przetwarzanie danych;
- obowiązki informacyjne;
- ochrona danych;
- prawo do zapomnienia (anonimizacja).