Z dniem 30 września 2022 kończymy sprzedaż programu mikroSubiekt. Ewentualne aktualizacje będą ukazywać się jedynie do końca roku. Obecni użytkownicy systemu wciąż mogą bezpłatnie przejść na najnowszą wersję Subiekta 123.
Co klienci zyskują przechodząc
z mikroSubiekta na Subiekta 123
- Szybkie wystawianie faktur, kiedy chcą i gdzie chcą
Klienci prosto i szybko wystawią faktury na dowolnym urządzeniu i w dowolnym miejscu. Do uruchomienia programu wystarczy przeglądarka internetowa. - Można zapomnieć o archiwacji – dokumenty będą bezpieczne w chmurze
Nie będą już więcej przejmować się kopiami zapasowymi. Program działa w chmurze i sam wykonuje kopie danych. - Zawsze aktualna wersja
Nie trzeba czekać na nową wersję i dokonywać aktualizacji. Wszystko wykona się automatycznie. Dzięki temu nawet w czasie ciągłych zmian prawnych praca zawsze odbywa się na najnowszej wersji zgodnej z ustawami i rozporządzeniami. - Automatyczne pobieranie informacji
Nie ma już potrzeby wypełniania danych klientów. Wystarczy wpisać NIP, a adres i numery rachunków bankowych pobiorą się same. Przedsiębiorca sprzedaje w walutach zagranicznych? Kursy na dokumentach zaciągną się automatycznie i trafią do programu. - Wiele typów dokumentów handlowych
Twoi klienci otrzymają większe wsparcie przy sprzedaży dzięki nowym typom dokumentów, m.in. wystawiając faktury zaliczkowe, pro forma i faktury marża. - Automatyczne przesyłanie dokumentów do biura rachunkowego
Mogą też zapomnieć o uciążliwym dostarczaniu papierowych dokumentów do biura rachunkowego. Z Subiekta 123 można je automatycznie przesłać wprost do programów księgowych InsERT nexo PRO, na których pracują biura rachunkowe.