Sprzedaż internetowa
Sprzedaż internetowa
Sprzedaż internetowa w Polsce prężnie się rozwija. Obecnie działa ponad 40 tysięcy sklepów internetowych. Zaistnienie w Internecie jest dzisiaj czynnikiem koniecznym dla firm chcących się rozwijać. Przeniesienie czy poszerzenie działalności Twojej firmy o rynek e-commerce przeniesie Twój biznes na całkowicie nowy poziom i stworzy ogromne możliwości, zarówno w aspekcie pozyskania nowych Klientów, jak i wzmocnienia obecnych relacji biznesowych.
Oprogramowanie do sprzedaży internetowej B2C i B2B
Integracja systemu ERP ze sprzedażą online korzyścią dla wszystkich
Posiadanie zintegrowanego systemu ERP daje właścicielowi sklepu internetowego kontrolę nad procesami sprzedaży w firmie. Począwszy od kontroli stanów magazynowych oraz ich automatycznej aktualizacji zarówno w samym e-sklepie jak i współpracującymi z naszym rozwiązaniem platformami e-commerce, np. przykładowo Allegro lub eBay.
Wspólne dziłanie sprzedaży internetowej oraz systemu ERP sprawne zarządzanie bazą klientów, możliwość nadawania im dedykowanych rabatów, limitów kredytowych lub indywidualnych cen, które potem są prezentowane po zalogowaniu w e-Sklepie.
Korzyści dla biznesu
Dzięki zintegrowaniu oprogramowania e-commerce z systemem klasy ERP firma ma możliwość obsługi wszystkich elementów związanych ze sprzedażą internetową, także tych bardzo zaawansowanych, niedostępnych w większości rozwiązań e-commerce.
- kompleksowa administracja magazynem lub wieloma magazynami w różnych lokalizacjach,
- tworzenie zaawansowanych analiz, związanych nie tylko ze sprzedażą onlinę, ale także offline i ogólną kondycją firmy,
- pełną obsługę księgowości i kadr,
- łatwą i szybką obsługę wielu sklepów.
Korzyści dla pracowników
Duża część obowiązków pracowników zostanie zautomatyzowana, dzięki czemu pracownicy będą mogli skupić się na mniejszej ilości zajęć, wymagających ich bezpośredniego udziału. Ponadto przepływ informacji będzie płynniejszy, nie będzie problemów z przekazywaniem częściowo zrealizowanych zamówień innym pracownikom oraz zniknie potrzeba wielokrotnego przepisywania tych samych danych, przechowywanych w różnych programach. W efekcie skróci się czas realizacji zamówień i zminimaklizowane zostaną pomyłki i przeterminowane zadania.
Korzyści dla klienta
Klienci sklepu internetowego, mimo że nie będą świadomi tego, jakie oprogramowanie jest wykorzystywane w e-sklepie, również odniosą szereg korzyści:
- zamówienia są szybciej realizowane,
- klienci mają pewność, że towar jest rzeczywiście dostępny na magazynie,
- do minimum ograniczono ryzyko pomyłek w kompletacji ma magazynie nad czym czuwa dedykowany system lub program magazynowy klienci mają dostęp do aktualnych informacji dotyczących oferty sklepu,
- dzięki dedykowanym funkcjom w oprogramowaniu ERP szyciej rozliczane i wypłacane są zwroty
Integracja systemu ERP ze sprzedażą online korzyścią dla wszystkich
Posiadanie zintegrowanego systemu ERP daje właścicielowi sklepu internetowego kontrolę nad procesami sprzedaży w firmie. Począwszy od kontroli stanów magazynowych oraz ich automatycznej aktualizacji zarówno w samym e-sklepie jak i współpracującymi z naszym rozwiązaniem platformami e-commerce, np. przykładowo Allegro lub eBay.
Wspólne dziłanie sprzedaży internetowej oraz systemu ERP sprawne zarządzanie bazą klientów, możliwość nadawania im dedykowanych rabatów, limitów kredytowych lub indywidualnych cen, które potem są prezentowane po zalogowaniu w e-Sklepie.
Korzyści dla biznesu
Dzięki zintegrowaniu oprogramowania e-commerce z systemem klasy ERP firma ma możliwość obsługi wszystkich elementów związanych ze sprzedażą internetową, także tych bardzo zaawansowanych, niedostępnych w większości rozwiązań e-commerce.
- kompleksowa administracja magazynem lub wieloma magazynami w różnych lokalizacjach,
- tworzenie zaawansowanych analiz, związanych nie tylko ze sprzedażą onlinę, ale także offline i ogólną kondycją firmy,
- pełną obsługę księgowości i kadr,
- łatwą i szybką obsługę wielu sklepów.
Korzyści dla pracowników
Duża część obowiązków pracowników zostanie zautomatyzowana, dzięki czemu pracownicy będą mogli skupić się na mniejszej ilości zajęć, wymagających ich bezpośredniego udziału. Ponadto przepływ informacji będzie płynniejszy, nie będzie problemów z przekazywaniem częściowo zrealizowanych zamówień innym pracownikom oraz zniknie potrzeba wielokrotnego przepisywania tych samych danych, przechowywanych w różnych programach. W efekcie skróci się czas realizacji zamówień i zminimaklizowane zostaną pomyłki i przeterminowane zadania.
Korzyści dla klienta
Klienci sklepu internetowego, mimo że nie będą świadomi tego, jakie oprogramowanie jest wykorzystywane w e-sklepie, również odniosą szereg korzyści:
- zamówienia są szybciej realizowane,
- klienci mają pewność, że towar jest rzeczywiście dostępny na magazynie,
- do minimum ograniczono ryzyko pomyłek w kompletacji ma magazynie nad czym czuwa dedykowany system lub program magazynowy klienci mają dostęp do aktualnych informacji dotyczących oferty sklepu,
- dzięki dedykowanym funkcjom w oprogramowaniu ERP szyciej rozliczane i wypłacane są zwroty