Gestor Nexo PRO

Obsługa serwisu w programie Gestor nexo

Opis  Szczegółowy Opis  Ekrany  Rozszerzenia  Wymagania Systemowe

Obsługa serwisu w programie Gestor nexo

Dlaczego serwis w Gestorze nexo

  • wzrost wydajności

    scenariusze obsługi klienta, które można dopasować do własnych procesów biznesowych

  • efektywne zarządzanie

    w jednym miejscu dane o stanie realizacji zleceń, kosztach i terminach

  • łatwiejsza analiza biznesu

    informacje o częściach zamiennych, kontrola finansów i dokumentów

  • sprawne prowadzenie korespondencji

    automatyczne wiadomości o zleceniu trafiają do klienta we właściwym momencie

  • ułatwienie organizacji pracy firmy

    gotowe wydruki, wskazanie pracownika odpowiedzialnego za dany etap zlecenia, monitorowanie postępów prac

  • Obsługa RODO

    zarządzanie bazą klientów zgodnie z przepisami Ogólnego rozporządzenia o ochronie danych