InsERT nexo PRO+ już w sprzedaży!

InsERT nexo PRO+, czyli kolejny krok w rozwoju linii nexo, trafił do sprzedaży. To system, który odpowiada na potrzeby średnich i dużych firm oraz tych o specyficznych wymaganiach. Dzięki modułom nexo PRO+ Twoi klienci mogą pracować szybciej i efektywniej.

InsERT nexo PRO+ składa się z czterech modułów:

Dokumenty PRO+,
Widoczność danych PRO+,
Sfera PRO+,
Raportowanie PRO+.

Moduły można kupować osobno, w zależności od firmowych potrzeb. Każdy oferuje szereg praktycznych funkcji. Twoi klienci mogą skorzystać z kalkulatora cen, dzięki któremu szybko sprawdzą koszt aktywacji poszczególnych modułów InsERT nexo PRO+ w swojej firmie lub biurze rachunkowym.

Uwaga! Aby móc aktywować nexo PRO+, wszystkie zarejestrowane licencje nexo muszą być w wersji PRO.


Dokumenty PRO+

Moduł umożliwiający dostosowanie dokumentów w całym systemie nexo do specyfiki pracy danego przedsiębiorstwa. Jego funkcjonalność pozwala m.in.: 

  • tworzyć własne typy dokumentów o predefiniowanym zestawie parametrów, 
  • dodawać pola własne o określonym typie do pozycji na dokumentach, 
  • rozksięgować wynagrodzenia według miejsc powstawania kosztów lub innych zdefiniowanych przez użytkownika aspektów. 

Widoczność danych PRO+

Profilowanie danych pozwala na ograniczenie widoczności wybranych obiektów w programie linii InsERT nexo:

  • w formatce użytkownika lub poprzez słownik dostępu do danych,   
  • poprzez zastosowanie konfigurowalnych filtrów w widokach,   
  • dzięki odebraniu określonych uprawnień. 

Moduł umożliwia także oprogramowanie własnych rozszerzeń funkcjonalnych, a w połączeniu z Dokumentami PRO+ – ograniczanie danych we własnych typach dokumentów.

Moduł zapewnia narzędzia programistyczne pozwalające na samodzielne, znaczące rozszerzenie funkcjonalności systemu InsERT nexo PRO. Do ich wykorzystania wymagana jest podstawowa znajomość programowania.


Sfera zdarzeniowa

Sfera zdarzeniowa pozwala na tworzenie zdarzeń, czyli dodatkowych akcji, które mogą być uruchamiane przez program w reakcji na operacje wykonywane przez użytkowników. Umożliwia również wprowadzenie do systemu własnych komunikatów, ostrzeżeń lub blokad, pojawiających się w następstwie określonych czynności.  

Aktualnie obsługiwanych jest 11 głównych zdarzeń, natomiast dla Subiekta dostępnych jest 13 dodatkowych zdarzeń.

W obsłudze tych zdarzeń jest możliwe

  • wystawianie własnych błędów i ostrzeżeń,  
  • blokowanie edycyjności pól,  
  • reagowanie na zmianę pola, 
  • wykonanie akcji po dodaniu obiektu, 
  • reakcja na zapis obiektu, 
  • blokada usunięcia produktu. 

Raportowanie PRO+

Rozbudowane funkcje, które pozwolą przygotować własne raporty, nie tylko w oparciu o zapytania SQL czy LINQ, ale także z wykorzystaniem intuicyjnego narzędzia.

 Dzięki Raportom PRO+ użytkownik może: 

  • zdecydować, jakie dane chce zobaczyć oraz określić, w jaki sposób mają być one zaprezentowane,  
  • dodać kolumny i filtry, 
  • zdefiniować dowolne agregowanie danych,  
  • wykorzystać raporty sferyczne, np. do komunikacji z zewnętrznymi aplikacjami.

Własne kolumny

Do tej pory w konfiguracjach widoków pod przyciskiem Dodaj własną kolumnę można było dodać kolumnę z raportów SQL, raportów LINQ lub z raportów sferycznych. Teraz można tego dokonać także na podstawie pól znajdujących się w bazie danych, bez konieczności pisania ani jednej linijki kodu. Okno dodawania kolumny zostało rozszerzone o pola z bazy danych. Za pomocą mechanizmu Drag&Drop można łatwo przeciągnąć znalezione pole, dodając w ten sposób kolumnę. Kolumny można tworzyć też poprzez łączenie wielu pól za pomocą operatorów matematycznych i logicznych.

Funkcjonalność umożliwia ponadto tworzenie kolumn za pomocą raportów własnych – sposób ten wymaga znajomości składni zapytań SQL bądź LINQ oraz znajomości struktury bazy danych programu. Po zapisaniu raportu na liście pojawi się nowa kolumna, która jest od razu aktywna.

Tworzenie własnych kolumn jest także możliwe za pomocą sfery – sposób ten wymaga znajomości języków programowania.

Kolejne wpisy

27 grudnia, 2024
Oprogramowanie w chmurze
Oprogramowanie ERP
25 grudnia, 2024
InsERT nexo PRO+ już w sprzedaży!
Nowości i zmiany w wersjach programów InsERT
27 października, 2022
IT – poczta elektroniczna
Poczta elektroniczna ( e- mail lub e-mail ) - informacje wyświetlane a prawdziwe.
21 października, 2022
InsERT – wersja 42 !!!
Nowości i zmiany w wersjach programów InsERT
25 sierpnia, 2022
InsERT – zakończenie sprzedaży mikroSUBIEKT
Z dniem 30 września 2022 kończymy sprzedaż programu mikroSubiekt. Ewentualne aktualizacje będą ukazywać się jedynie do końca roku. Obecni użytkownicy...
16 lipca, 2022
Firma Connexo – została oficjalnie punktem serwisowym programów InsERT!
Zmiana statusu - punkt serwisowy insert oraz punkt sprzedaży insert !
6 lipca, 2022
Bezpieczeństwo IT
Cyberbezpieczeństwo – 5 wskazówek dla małych i średnich przedsiębiorstw
22 czerwca, 2022
InsERT – wersja 41 !!!
Nowości i zmiany w wersjach programów InsERT